Zeytinburnu Kürtaj

Zeytinburnu kürtaj işlemi için İstanbul Klinik merkezimize başvurup, bilgi alabilirsiniz. Kürtaj işlemi oldukça hassas ve özenli bir şekilde yapılması gereken bir operasyondur. Uzman doktorlar aracılığıyla gerçekleştirilmesi şarttır. Zeytinburnu semtinde hastalarına kürtaj hizmeti de sunan kliniğimizde doktorlarımızın her biri alanında uzman kişilerdir.

Kürtaj Neden Yapılır?

Zeytinburnu kürtaj işlemi küçük bir operasyondur ancak uzman kişilerce büyük bir dikkatle gerçekleştirilmezse sağlık sorunları ortaya çıkabilir. Kürtaj işleminin esas amacı 10 haftalığa kadar olan hamileliği sonlandırmaktır. Bununla beraber kürtaj sadece hamilelik sonlandırma amacıyla yapılmaz. Rahimden biyopsi almak gibi işlemler için de gerçekleştirilir.

Kürtaj işlemi istenmeyen gebeliğin sonlandırılması için yapılabileceği için çoğu kez anne sağlığının tehdit altında olması, dış gebelik ya da riskli gebelikler neticesinde de gerçekleşmektedir. Bebeğin anne karnında ölmesi sonucunda da kürtaj işlemi yapılmaktadır.

Bebeğin gelişimsel bir bozukluğu tespit edildiyse hamilelik sonlandırılabilir. Burada bebeğin yasal olarak alınma süresi 10 haftadır. 10 haftadan büyük olan bebeğin alınması yasalara aykırıdır.

Zeytinburnu Kürtaj 2

Kürtaj Sonrası Ne Olur?

Kürtaj olma işlemi sonrasında hastaların taburcu olması aşağı yukarı 1 saati bulmaktadır. Bunun ardından 1 hafta boyunca hastaların kanaması devam eder ancak gittikçe bu kanama azalır. Zaman zaman ağrı olabilir.

Çok ender de olsa kürtajın da her operasyon gibi enfeksiyon, rahim delinmesi vb. yan etkileri ortaya çıkabilir. Yeni yöntemler sayesinde artık rahim kazınarak bebek alınmadığı için sonraki hamilelikler için risk teşkil etmez.

Zeytinburnu Kürtaj Fiyatları Nedir?

Zeytinburnu kürtaj operasyonu kliniğimizde ortalama piyasa fiyatlarına göre oldukça iyidir. Fiyatlarımızı öğrenmek ve net bilgi edinmek için Zeytinburnu kliniğimiz ile iletişime geçebilirsiniz. Kürtaj olmadan önce ve sonra ultrason kontrolleri gerçekleşmektedir. Kimliğiniz hasta hakları sebebiyle kimseyle paylaşılmaz ve gizli tutulur.

Zeytinburnu Kürtaj 3