Ümraniye Kürtaj

Ümraniye kürtaj operasyonu hakkında bilgi almak isteyenler bu semtte bulunan kliniğimizi ziyaret edebilirler. Kürtaj işlemine İstanbul Klinik olarak büyük özen göstermekteyiz. Küçük bir operasyon olması sizi yanıltmasın çünkü yanlış ve uzman olmayan kişiler tarafından yapılırsa hayati tehdit ortaya çıkabilmektedir.

Kürtaj Niçin Yapılır?

Ümraniye kürtaj işlemi, rahme tutunan ve cenin haline gelmeye hazır olan bebeği anne karnından tıbbi yöntemlerle almak anlamına gelir. Bu işlemi gerçekleştiren kliniğimizde işlem uzman doktorlarımız tarafından yapılır. Ayrıca doktorunuzu kendiniz de seçebilirsiniz.

Kürtaj işleminde hasta kimliği gizli tutulur ve kimse ile paylaşılmaz. Kürtaj nedeniyle başvuran hastada şu sorunlar bulunabilir:

• Riskli gebelik
  • Bebekte gelişimsel sorunlar
  • Dış gebelik
  • Bebeğin anne karnında ölmesi
  • Anne karnında kalıntıların kalması
  • Biyopsi işlemi

Gebelik dışında kürtaj aynı zamanda rahimden parça almak için de yapılabilmektedir. Bu gibi sorunlarda kürtaj operasyonu yapılmaktadır. Öncesinde bebeğin büyüklüğü, rahimdeki yeri vb. nedenlerle anne ultrasona alınır.

Ümraniye Kürtaj 2

ümraniye kürtaj işlemleri

Kürtaj İşlemi Sonrası İyileşme Nasıldır?

Kürtaj olma operasyonu sonrasında hastaların kliniğimizden taburcu olmaları aşağı yukarı 1 saat sürmektedir. Bu süre sonrasında da hastalarımızın 1 hafta boyunca kanamaları olacaktır. Bu kanamaların yoğunluğu ise gittikçe azalır. 1 hafta sonunda anne rahminde kalıntı kalmış mı vb. unsurları kontrol etmek için tekrar bir ultrason işlemi gerçekleştirilir.

İşlemlerimiz çok steril ve hijyenik olarak iyi koşullar altında yapılır. Kürtaj işleminin riski her operasyon kadardır ancak uzman olmayan kişilerin yapması son derece tehlikelidir.

Ümraniye Kürtaj Fiyatları Nedir?

Ümraniye kürtaj fiyatları piyasada bulunan birçok kürtaj kliniğine göre oldukça iyidir. İşlemlerimizden başarılı sonuçlar alınmakta ve hasta memnuniyeti sağlanmaktadır. Uygun fiyatlı kürtaj operasyonu için siz de Ümraniye semtindeki kliniğimiz ile iletişime geçebilirsiniz. Randevunuzu aldıktan sonra doktorunuzla istediğiniz konuları detaylıca görüşün.

Aynı zaman da Ümraniye kalıcı kızlık zarı dikimi ve Ümraniye vajinal estetik işlemleride kliniğimizde gerçekleştirilmektedir.

Ümraniye Kürtaj 3